niedziela, 4 listopada 2012

smile :)

Postawiłyśmy na spontaniczność. Zazwyczaj staramy się by nasze posty były dopracowane i dopięte na ostatni guzik (czy nam się to udaje Wy wiecie najlepiej (: ) Tym razem skrobniemy coś w 10 minut! Czas start. Z racji iż pogoda jest przytłaczająca, a jutro czeka nas powrót do szkoły, aby było zabawnie napiszemy słów kilka o uśmiechu. Uśmiech to pojęcie względne, może mieć różne intencję. Myślę, że byłybyśmy w stanie wyróżnić kilka rodzai uśmiechów. Pierwszy (zdecydowanie najlepszy i niestety najrzadszy) - szczery i serdeczny. Jak często oczekujemy od innych takiego właśnie uśmiechu? Najpierw odpowiedzmy sobie na pytanie - Czy sami jesteśmy w stanie go zaoferować? Nie twierdzimy, że jesteśmy bandą zimnych sopli lodu, jednak często kiedy podejmujemy próbę szczerego tzw. banana na twarzy, wynikiem jest sztuczny i wymuszony śmiech, który jest drugim typem wyróżnianych przez nasz uśmiechów. Mimo, że staramy się ukrywać pod maską sympatycznych "misiaczków" wygląda to jednak sztucznie i po prostu ...żałośnie, dlatego może lepiej, jeśli nie chce nam się śmiać nie pokazujmy swojego uzębienia. Pamiętajcie, szczery uśmiech jest najważniejszy.Kolejny typ. Dobrze go znacie gdy dostaniecie 5 klasówki, wygracie konkurs, pociśniecie kogoś trafną ripostą, pomalujecie sobie nienagannie paznokcie u prawej dłoni albo z satysfakcja powiecie do kogoś "a nie mówiłem!". Tak, to właśnie jest uśmiech triumfu. A znacie to uczucie gdy jesteście w trakcie opowiadania wybujałej historyki na temat "dlaczego się spóźniłem do domu" i oprócz spoconych dłoni, uciekającego wzroku towarzyszy Wam jeszcze przesadny i wręcz nienaturalny śmiech. To sygnał, że chcecie zatuszować prawdę, a ten niekontrolowany uśmiech, to hmm uśmiech kłamcy. Tak, chyba tak można go nazwać. I na tym poprzestaniemy. Oczywiście są jeszcze takie uśmiechy jak ten pocieszający, wredny ,zdrajcy, uśmiech człowieka oglądającego komedię z Jimem Carreyem albo człowieka ...popierdolonego, ale nie będziemy się nad nimi rozwodzić. Na zakończenie mamy krótki komunikat: UŚMIECHNIJMY SIĘ! :)))) ps. ale pamiętajcie - szczerze! 

Wiecie jaka jest pogoda, każdy ma przecież okna (?).Nasze lenistwo osiągnęło Mount Everest, czego dowodem jest miejsce zdjęć - dom w surowym stanie w naszej okolicy. Tak, wiemy - ambitne ;/ 
KATANIA


Jeśli chodzi o mój strój to zarówno dolna część (szorty), jak i górna (koszula) została już przez mnie wykorzystana, aczkolwiek nie razem :) Postawiłam dzisiaj na czerń, w ogóle ostatnio coraz bardziej przemawia do mnie czarny kolor. W postaci butów, ubrań czy biżuterii. Na zdjęciach tego nie widać, ale ciemne barwy według mnie fajnie współgrają z krwistą czerwienią na paznokciach. Byłoby idealnie gdybym jeszcze miała czerwoną szminkę na ustach, ale post dosyć spontaniczny i nic w zasadzie nie planowałam. Ubrania też zakładałam 'na gorąco' i są tego efekty. Na przyszłość zapamiętam, że rajstopy z klinem do szortów to zuuuo! Nie paczajcie na moje uda tak na marginesie, fee. To tyle ode mnie (: h5
Ann











Jak to możliwe że mając mnóstwo koszul wybrałam roboczą, duużą koszulę taty? Nie zapomnę jego miny gdy wychodziłam z domu :) Ale do rzeczy, żeby chłopięcej koszuli i czapce nadać odrobinę dziewczęcości włożyłam  zwiewną, czarną spódniczkę i botki. Choć zdecydowanie lepiej czuje w dopasowanych rzeczach dziś zrobiłam mały wyjątek, zostałam jedynie przy swoim wielkim love - spódniczkach. Nieważne cze krótkie, dopasowane, wzorzyste czy z falbankami - kocham wszystkie! :)
Katt
















60 komentarzy:

  1. ANIA DO FAPANIA <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. jejć ;) Kasia ma na prawde świetne zdjęcia ;d
    Ania także , ale bardziej podobają mi sie Kasi ;) ten stylll :D mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. lepsza blondi xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania stanowczo za chudaaaa:/ Kasia bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha wieśniacka przeróka!! aż oczy bolą chwilami. lepsze naturalne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *przeróbka wieśniacki analfabeto !

      Usuń
  7. b. ładnie, aczkolwiek nie jestem usatysfakcjonowany do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co mogłybyśmy zrobić by Cię bardziej usatysfakcjonować? :) bardzo nam zależy, na drobnych, szczerych wskazówkach :))

      Usuń
    2. rozebrać się do naga :>

      Usuń
  8. Niektórym zdjęciom brakuje takiego 'wyrazu' i przy takim tle słabo widać charakter waszych stylizacji, który mimo wszystko odczuwam :) Następnym razem postarajcie się lepiej zgrać stroje ze scenerią. To tyle uwag i porad ode mnie :) Pozdrawiam S. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie wyeksponowałyśmy odpowiednio naszych strojów, ale na nasze usprawiedliwienie dodamy, że światło (zdjęcia robiłyśmy około 16-17) i miejsce działało zdecydowanie na naszą niekorzyść, ale dziękujemy za uwagę. Następnym razem skupimy się bardziej na ubraniach (:

      Usuń
  9. macie naprawdę świetne zdjęcia i pomysły na nie :)
    jestem zachwycona i czekam z niecierpliwością na kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia i dziękuję za komentarz u mnie na blogu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwróćcie uwagę na to aby na zdjęciu nie uczinać sobie nóg,popostu popracujcie nad kadrowaniem zdjęcia.Nad poporcjami też, bo na niektórych zdjęciach zwłaszcza Ania wychodzisz jak swoja karykatura: z dużą głową i malutkim nienaturalnym ciałkiem. To tyle moich konstruktywnych jak mi się wydaje uwag.
    Pozdrawiam i próbujcie dalej, człowiek uczy się na błędach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: hahaha, bo ja mam wielką głowę, perspektywa nie ma tu znaczenia , niestety :<

      Usuń
    2. K: ej Ann nie przesadzaj, to chyba ja powinna nauczyć się lepiej 'władać' aparatem :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. czyje???? zauważ, że są tu dwie dziewczyny i nawet przyjęły nazwy Ann i Katt, więc chyba możesz dopisać o kim mówisz.

      Usuń
  13. http://1.bp.blogspot.com/-lbxJIQmIOOc/UJbL5U4UFvI/AAAAAAAAC9w/EBcV_gpgI_c/s1600/DSCF9917.jpg
    bardzo nieproporcjonalnie tu wyglądasz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K: jedno, czy dwa zdjęcia a'la ufo to jeszcze nie tragedia, ale przyznaje racje :)

      Usuń
  14. Dziękuję za miłe słowa : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, piękne, piękne!

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  16. B. FAJNY BLOG : ]
    ślicznotki z Was :*

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne jesteście,świetne zdjęcia obserwuje i bede odwiedzać,komentować nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczery uśmiech to podstawa- zgadzam się :) Uwielbiam się uśmiechać :D Ale nie wtedy , gdy nie mam do tego powodu ;P

    Świetne stylizacje <3 Bardzo ładne zestawienia ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładne jesteście •.•

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post !

    100% loving this !!

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie jesteście strasznie chudziutkie! I śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ta blondyna to kościotrup, bo znam ją osobiście ;)

      Usuń
  22. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Award:) Spójrz na moim blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  23. your outfits look amazing *_* i like the combiantions! your blog is very good and interesting *_* maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wasze zdjęcia coraz lepsze. :D
    Ania masz fajny styl .
    czekam na nowy post .

    OdpowiedzUsuń
  25. koszule macie fantastyczne!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ania za chuda ,Kasia ładna.

    OdpowiedzUsuń
  27. mogę wiedzieć po ile macie lat? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, chyba znów schudłaś... ?

    OdpowiedzUsuń
  29. koszula w kratę niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K: dzięki, jeden z ciekawszych okazów w mojej szafie :)

      Usuń
  30. Blondynka jest tak chuda że nie można patrzeć.. rozumiem być szczupłym, ale to gruba przesada.. Strasznie to wygląda bez urazy :/ obrzydliwie.. Szkoda, że w ten sposób niszczysz swój cały urok.. Włosy, oczy, wszystko super..
    Brunetka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. DziewczynO!!! Ty piszesz, że przytyłaś? To byłaś chudsza???

    OdpowiedzUsuń
  32. łał zdjęcia są genialne i klimatyczne !
    za świetny blog przesyłam wam uśmiech - człowieka popierdolonego ale za to szczery :D XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i odwzajemniamy tym samym uśmiechem :D

      Usuń
  33. LOKI ! <3

    masz ochotę zaobserwowac się nawzajem ? :>

    OdpowiedzUsuń