piątek, 11 stycznia 2013

nihil novi

Co u nas? Nic nowego :) Z łaciny 'nihil novi' jakby ktoś nie uważał na historii. Jak zwykle ta sama rutyna - szkolne zamulanie, piątkowy banan na twarzy i x czasu spędzonego razem. Ciągle czekamy na przełom, jakim będą ferie, a tymczasem staramy urozmaicić sobie jakoś tą monotonność. Efektem tego są poniższe zdjęcia. Ostatnie trzy dni były dość śmieszne - dosłownie nie rozstawałyśmy się z aparatami. Zaraz po przebudzeniu pierwszą czynnością było znalezienie po omacku aparatu i sfotografowanie swojej niewyjściowej twarzy. Albo pierwsze podejście do samodzielnego obiadu (Katt), bo kto by wstawiał zdjęcia mamusinego obiadku? Na pewno nie my :) Nie obyło się bez ironicznego wzroku rodziców, mówiącego WTF?! podczas kiedy my namiętnie uwieczniałyśmy naleśnika aż nam ostygł. Z przykrością musimy stwierdzić, że podczas tworzenia tego posta ucierpiało wiele niewinnych stworzeń - nasze siostry i psy. Tak, wiemy, jesteśmy okrutne. Został osiągnięty też szczyt szantażu.(Ann) "Jeśli nie zrobisz mi tego zdjęcia to powiem Twoim 'ziomkom', że śpisz w piżamie w dinozaury". Celem tej notki jest pokazanie Wam naszego szarego życia, niekiedy z przebłyskami szczypty konkretnej najeby, ale tylko szczypty :D Tak, więc zapraszamy do naszej trzydniowej fotorelacji. I jeszcze jedna prośba - bez hejtu plz, to tylko nasza codzienność. 

KATANIA

1. twarz po przebudzeniu
2. breakfast time
3. samoyebka (tym razem jako-tako with make-up)
4. nasze psiaki
5. nasze małe potworzyce (czyt.siostry)
6. nasz azyl
7. komnata tajemnic(szafa)
8. kapcioszki
9. obiadek
10. słitka again
11. (nie wiemy jak to podpisać)
12. śmieszna/głupia/debilna mina
13. widok z okna
14. tablica korkowa
15. żarełko
16. zimowe cichobiegi 
17. tak, to znów nasz ryj ;/
18. kolacja
19. przed kąpielą
20. stópki
21. skarpetełki
22. hairs
23. nasze serdelki (nogi)
24. kubek
25. 'mamo, bez tego nie zasnę'
26. lampka nocna
27. behind sleeping
28. wrota
29. anigif


 Katt:                                                                     Ann:                                                        
1.  piżama z krowami, a co tam
1. to było naprawdę bardzo, baaardzo rano

2. naleśnik z jogobellą i bananami
2.naleśniki z nutellą, bananami i dżemorem


3. 
3.
4. Sonia
4. Alex


5.Dominisia
5..Martynka

6. jakość niestety uległa zniszczeniu :<
6.  niedługo remoncik  


7. wada: brak opcji 'wyszukaj'
7. i tak nie mogę tam nic znaleźć 
8.
8.

9. pierwszy raz sama zrobiłam obiad!
kurczak w curry plus ryż
9. spaghetti pod inną postacią, z kurczakiem i brokułami
w sosie śmietankowym  



10.
10.

11.
11.


12. kolorowych koszmarków
12. BUUUUUUUU
13. wschód
13. zachód

14. mój mały pierdolnik
14. ta tablica korkowa naprawdę tu jest

15. budyniowelove
15. jestem uzależniona od jabłek  :d




16. wyczyściłam je do zdjęcia 
16. a ja nie xd


17.
17.


18. racuszki dyniowe
18. sałatka z czerwoną cebulą + grzanka 




19. 
19.



20. mam wielkie paluchy :<
20. pomalowałam paznokcie pod kolor ścian, hehe

21. kradzione

21. 




22. za krótkie, za cienkie, za płaskie


22. tak wiem, że mam odrosty, tak wiem, że mam
siano...tak wiem, że widać mojego brata
w tle xd


23. 
23. 

24. wypełniony kawusią < 3
24. tylko rusz mój kubeczek!

25. milutek
25. podusiaczek
26. zwinęłam siostrze, jestem zua
26.



27. 
27. nie śpimy, focimy :D



28. 
28. 




29. impreza forever alone :<


29. dance, dance, dance with me 


45 komentarzy:

  1. To jest SUPER! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje te zdj. sa bardzo profesjonalne zakochalem sie w nich wczoraj caly dzien walilem konia przy nich teraz mam klawiature biala

      Usuń
    2. omg jakie piekne zdj

      Usuń
    3. ladnie ale anka jestes brzydka jak noc listopadowa

      Usuń
    4. A: Cześć Bartku z Lipiec, masz downa -.-

      Usuń
  2. kaśki zdj. lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! '29. impreza forever alone' Najlepsze!:D

      Usuń
    2. K: dziękuje :* cieszę się, że gif przypadł Ci do gustu (:

      Usuń
  3. posiłki Kasi wyglądają bardzo smacznie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te zdjecia,fajny pomysł takie posty są strasznie ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, fotki wyszły cudnie. Widać, ze wesołe z was dziewczyny. Prosimy o więcej takich sesji. Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ann, świetny masz pokój, co to za zdjęcia/obrazki na Twojej ścianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Dziękuję, powycinałam z Vivy,Glamour i innych gazet rożne inspirujące zdjęcia :D

      Usuń
  7. świetny post:D
    fajne zdjęcia i gify^^

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie :)
    http://daarksecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże Drogi i dziwić się, że panuję moda na chudość, skoro nawet na Waszym blogu jest propagowana ;/ Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję!
    Genialne fotki! Gif najlepszy :P
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  11. hello sweeties! thank you so much for your comments!
    muah*
    mariana

    http://asouthbreeze.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie długa, ale za to świetna notka! jasne, dod do obserwowanych, myślę że zrobicie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: to nazywasz długą notką?........ zobacz kilka postów wstecz;)

      Usuń
  13. NAGA ANIA <333333

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog.Linka znalazłam przez przypadek na fbl jak pewnej osobie go polecałyście. :)
    Ciekawe zdjęcia , pełne poczucia humoru "tematyki zdj". Jeśli chodzi o zdj pod względem graficznym podobają mi się :).
    Czekam na pomysł co dalej wymyślicie^^.!
    Powodzenia ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo nam miło, dziękujemy :* w następnym poście postaramy się znów czymś zaskoczyć, czy nam się to uda ocenicie Wy :)

      Usuń
  15. Martynka jest słodka, świetny gif ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny bolg . ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za wspaniały pomysł an podwójny blog :* jestem zachwycona :*
    Uważam że jest to doskonały i ciekawy sposób, wygladacie mega ciekawie a zdjecia są urocze :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  18. anoreksja wtórna Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł ;) Tryskacie pozytywną energią!
    Pierwszy raz Tu wpadłam, ale czuję, że będę Tu zaglądała regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anka co za nogi! :O jak chińskie patyczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dziewczyny! Najbardziej spodobała mi się granatowa kreska na powiece i żółte glany, wow!

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  22. Blondynka bardzo ładna, świetna koszulka z Batmanem i gif najlepszy ! ;) pozdrawiam i oczekuję kolejnych takich świetnych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepraszam, że spytam, ale czy te posiłki, które przedstawiła Ann to jest całodzienny jadłospis?

    OdpowiedzUsuń
  24. macie wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Wam się mój i również go zaobserwujecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasia szkoda że nie zatańczyłaś makareny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K: makarenę tańczę tylko na specjalne okazje i zamówienia :D

      Usuń
  26. Świetne.:)strasznie mi się podoba.:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia ,takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ! Fajny pomysł
    Idealnie się dopełniacie

    aagszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń