wtorek, 20 sierpnia 2013

distress

Dopadło mnie to najgorsze uczucie. Nie potrafię skupić myśli. To uczucie sprawia, że mam ochotę cofnąć czas, zapobiec temu co już się wydarzyło. Cholerne uczucie ogarnęło mnie od wewnątrz i usilnie przypomina o czymś, co najchętniej wymazałabym z pamięci. Tak czy inaczej, nie warto płakać nad rozlanym mlekiem. Dzisiaj musicie się zadowolić w sumie notką bez notki, bo nie mam ochoty się nad sobą rozczulać. Łapcie ostatnią już porcję zdjęć znad morza :) Zdradzę Wam jeszcze, że przygotowujemy dla Was mnóstwo sesji na sierpień, także mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać. Trzymajcie się :*
Ann































9 komentarzy:

  1. Lubię Was czytać dziewczyny! Piszecie mądrze i z sensem, czego mi brakuje na niektórych blogach.
    Trzymajcie się ciepło!:*

    Zapraszam :)
    www.lunaticblair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. seksiaście wyglądasz Aniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne sukienki !
    obserwuje.

    anastazja-steckiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też często dopada mnie takie uczucie, ale staram się nie myśleć o przeszłości a dbać o przyszłość i żyć chwilą :) Bardzo ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cuudne jesteście, czytam waszego bloga odkąd napisałyście mi komentarz na photoblogu :)

    zapraszam, obserwuję, liczę na to samo :)
    saavemylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń